muzykamotoryzacjaksięga gości

Kontakt

adres @mail
Witajcie Bloggerzy ;)

Tymi słowami pragnę się zbratać z osobami piszącymi na bloggerze.

Mam nadzieję, że moje wynurzenia na temat tego, czym zajmuję się na co dzień i co mnie pasjonuje
oraz podzielenie się tym, co stworzyłem i tworzę, zwróci Waszą uwagę na moją skromną osobę ;)



niedziela, 14 lutego 2010

Post inauguracyjny



I STAŁO SIĘ..... zaczynam blogowanie.
Dla zachęty na mojej stronie startowej zamieszczam to, co będzie można przeczytać, zobaczyć,
czego będzie można posłuchać na podstronach
muzyka i motoryzacja
Na początek jeden z moich utworów:



Mój ulubiony zespół:




I to czym zajmuję się zawodowo czyli jak zrobić cacuszko ze zdechlaka:





1 komentarz:

mak pisze...

PooH, pokaż w dziale motoryzacja na co Cię stać, bo to co tu wkleiłeś to pikuś.
Niech ludziska zobaczą jak tworzysz COŚ (pięknego) z NICZEGO (trupa).
Całuski ;*